A mon avis, déjà le mec nul style Bagayoko ou chais pas moi, Varrault, qui se regarde dans la glace et qui se dit je pèse 1M€, ça doit faire bizarre

Urba, qui ne vaut même pas la balle pour le tuer
Ook Monaco wil Van der Meyde
Uitgegeven: 24 juni 2005 10:34
Laatst gewijzigd: 24 juni 2005 10:35
AMSTERDAM - Sinds Internazionale toezegde mee te willen werken aan een vertrek van Andy van der Meyde, druppelen de geïnteresseerde clubs binnen. Ronald Koeman wil de Nederlander graag naar Benfica halen, maar lijkt achter het net te vissen. AS Monaco is volgens De Telegraaf de belangrijkste kandidaat om de rechtsbuiten aan te trekken.
Chiel Dekker, de zaakwaarnemer van Van der Meyde, bevestigt de interesse en gaat maandag met zijn cliënt naar Monaco om te onderhandelen. Beide clubs hebben elkaar in grote lijnen al gevonden.
Fiorentina : Arrivée de Sébastien Frey (Parme)
24 juin 2005 - 14 h 08 -
Après quatre saisons à Parme, Sébastien Frey change d’air. Le gardien français s’est engagé en faveur de la Fiorentina.
Sébastien Frey a finalement choisi la Fiorentina. Le gardien français de Parme était sur le départ et plusieurs clubs étaient sur les rangs, notamment l’Inter Milan. Il retrouvera à Florence Cesare Prandelli, ancien coach de Parme.
AK
[/quote]
Fiorentina : Arrivée de Sébastien Frey (Parme)
24 juin 2005 - 14 h 08 -
Après quatre saisons à Parme, Sébastien Frey change d’air. Le gardien français s’est engagé en faveur de la Fiorentina.
Sébastien Frey a finalement choisi la Fiorentina. Le gardien français de Parme était sur le départ et plusieurs clubs étaient sur les rangs, notamment l’Inter Milan. Il retrouvera à Florence Cesare Prandelli, ancien coach de Parme.
AK